sobota, 6 września 2014

Szwecjo, witaj ponownie!

Blog założyłam prawie równo rok temu, gdy przyjechałam do Goteborga na program Erasmus. Opisywałam tutaj swoje życie w Szwecji, by moja rodzina i przyjaciele wiedzieli na bieżąco co się u mnie dzieje. Strategia się sprawdziła i wiem, że czytaliście/łyście moje posty regularnie! :)

Po kilku miesiącach pobytu w Polsce wróciłam do Szwecji! W kwietniu zagrałam przesłuchania i dostałam się na studia magisterskie do mojej ukochanej HSM (Högskolan för scen och musik), czyli do Akademii Muzycznej (Uniwersytet Goteborski), w której studiowałam rok temu. Od pierwszego września realizuję tutaj program Master in Symphonic Orchestra Performance (studia magisterskie o specjalizacji orkiestrowej).


Postanowiłam wrócić do pisania bloga, wiele osób mnie też o to prosiło!

Witajcie! Witaj Szwecjo! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz