niedziela, 27 października 2013

Sekcja kontra alko ;)

Wczoraj zaprosiłam całą klasę kontrabasu HSM do siebie na domóweczkę. Integracja być musi! 

Stawili się wszyscy i siedzieliśmy do nocy gadając i oczywiście kosztując polskie i szwedzkie specjały jedzeniowo-alkoholowe ;) Dałam im też zadanie pokazania mi najbardziej obciachowej muzyki ze Szwecji. Burza mózgów trwała, a ja zapoznawałam się z co lepszymi kwiatkami :D 
Bubbles - Happy Girl (Mikael z jedną z tych dziewczynek chodził do klasy! szał!) 
czy mój absolutny TYP: E Type

Uczyli mnie też śpiewać piosenkę "do picia" o św. Mikołaju (!) i wymieniali rzeczy, 
których jeszcze muszę w Szwecji doświaczyć (np. zażyć ichtejszej tabaki-tytoniu
czyli SNUS).

Nie obyło się bez kilku atrakcji ale sytuację opanowali panowie, 
a ja mam czystą łazienkę heh :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz