wtorek, 15 października 2013

Tydzień w Gdańsku

Na blogu przerwa, bo miałam pisać o pobycie w Goteborgu, a przez ostatni tydzień byłam w Gdańsku :) Powodem były dwa koncerty, które grałam z moim zespołem Atmen Trio

Pierwszy dałyśmy w św. Janie na gali rozdania nagród 8 edycji Festiwalu Filmów i Form Jednominutowych. Przygotowałyśmy zupełnie nowy program pod filmik animowany stworzony przez Olka Zielenia. Duże wyzwanie, bo muzyka zupełnie inna niż tą, którą się na codzień zajmujemy i czasu niewiele ;) ale wyszło fajnie!

Kolejny był w niedzielę w Żaku z naszym projektem "Inkantacje". Publiczność może niewielka ale emocje na scenie ogromne! Zagrałyśmy z wielkim uczuciem, miałyśmy między sobą wiele "treści". Wspaniały, wręcz terapeutyczny koncert. Dziękuję Angelice i Martynie za przybycie :*

Atmen Trio, to poza mną Agnieszka Kamińska - wokal oraz Gosia Kęsicka - obój. Dziewczyny są tak inspirujące! Wspaniale jest z nimi pracować! Tęsknię za próbami :) 
Gosia i Aga :)

Koncerty koncertami ale był to też czas dla rodziny i przyjaciół. Dziękuję szczególnie mojej przyjaciółce Martje za wspólny czas :***
Pula i Martje, pogaduchy na Piwnej :)
Jednak mój Błażej przeszedł samego siebie... przygotował dla mnie wiele niespodzianek, które ujął jako "uprzyjemnianie mi pobytu w domu". Jedną z nich okazał się...pierścionek zaręczynowy! Oświadczył mi się w miejscu naszej pierwszej randki, a ja powiedziałam "oczywiście tak" :D Tyle emocji dawno nie przeżyłam <3 Potem wiele, wiele telefonów z nowiną do bliskich i świętowanie :) Wspaniały czas!

zestresowany jakąś godzinę przed pytaniem :))) (pierścionek już w kieszeni, a ja niczego nieświadoma!)

Ciężko po tym wszystkim wrócić do Goteborga, do ciekawej, ale jednak codzienności i rozłąki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz