niedziela, 15 grudnia 2013

Opera party!

Piątkowym koncertem zakończyłam moją przygodę z HSM. Grało się wspaniale, na większym luzie niż dzień wcześniej. Pierwszy kontrabasista Opery Goteborskiej, Johan Ekenberg, który grał z nami w tym projekcie, powiedział, że zagraliśmy jak prawdziwa, rozumiejąca się sekcja :) Co za miły facet! Uśmiechnięty, uprzejmy, a jak gra! Zero pomyłek :D
Ja, Anna, Eric, Johan i Joel :)
Po ostatnim "des" kontrabasy pojechały na siódme piętro i zaczęliśmy przygotowania do operowej imprezy ;)

Wymyśliłam, że zrobimy papierowe peruki a'la opera. Wraz z Olą wycinałyśmy i kleiłyśmy papierki jakieś 3 godziny. Efekt był świetny! Do tego trochę folii do pakowania prezentów i strój gotowy! :D
Peruki "mam tylke muzyki na głowie". Ja i Ola (z piękną, oryginalną lornetką operową!)
Z Diego, jako "Sprzedana narzeczona" wygrał konkurs na przebranie :P
Impreza trwała do późnej nocy. Wszyscy świetnie się bawili, ach szkoda, że to już koniec! Tacy fajni ludzie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz