niedziela, 25 sierpnia 2013

Dzień przed koncertem

Jutro o 19:00 I, Culture Orchestra zagra w Filharmonii Bałtyckiej. Dzisiejsze próby mieliśmy już na miejscu. Na porannej był jeszcze z nami Leon Bosch, po 14 jechał na lotnisko, pożegnaliśmy się więc serdecznie i podziękowaliśmy mu super zestawem: wódka, smalec i ogórki ;)

Pogoda i okolica piękne, świetne okoliczności by zrobić sobie grupowe zdjęcie! A jakże!
Jacek, Yura, Krzyś, ja, Ania, Klaudusia, Mateusz, Piotr - pełny skład!
Lutosławskiego graliśmy dziś z solistą Trulusem Morkiem. Jest miły, dawał trochę uwag, a wszyscy zachwycali się jego wiolonczelą o pięknym dźwięku!
mój punkt widzenia/siedzienia
siema ;)
Próba udana, ale i tak stres przed jutrem jest! Utrzymać koncentrację przez tak długi koncert to wyzwanie, mam nadzieje, że podołam!

Dziś wieczorem jadę odwiedzić rodzinkę przed środowym wyjazdem. Pierwszy przystanek: Reykjavik, na który wszyscy tu czekamy. Chcemy trochę pozwiedzać, a w końcu dzień tam długi ;)


Wczoraj byłam na Stoczni z drugą grupą chętnych muzyków. Zwiedzaliśmy łącznie w 17 osób! Było super i chyba się podobało :) 
Stocznia nocą i ja w aureoli ;)
A wcześniej fotograf ICO zrobił nam super sesję na trawie, oto przygotowania:



Efekt końcowy jest powalajacy, ale pozwolę sobie poczekać, aż fotograf umieści je na oficjalnej stronie projektu, co by nie było ;)

Idę na kolację! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz