niedziela, 11 sierpnia 2013

Szwedzkie fascynacje

Zakładam bloga, by móc regularnie informować moich bliskich, znajomych i zupełnie mi obcych ludzi o moim pobycie na studiach w Goteborgu. Mam zamiar pisać o: mieście, akademiku, uczelni i ludziach, których spotkam. 



"Ale dlaczego akurat Szwecja, przecież tam jest zimno!" - słyszę ciągle :) 

Jeśli mnie znasz, to wiesz, że jestem szwedofilką :) Studiując na politologii zainteresowałam się Szwecją, jej kulturą, podejściem do obywateli i polityką. Swoją magisterkę poświęciłam szwedzkiej polityce równości płci. Byłam także na stażu w Polsko-Szwedzkiej Izbie Gospodarczej w Gdańsku, gdzie poznałam p. Magdalenę Pramfelt i miałam okazję zagrać w dwóch filmikach promujących projekt Interface, do obejrzenia tu: Na piechotę przez Bałtyk cz. 1 Gdynia i Na piechotę przez Bałtyk cz. 2 Karlskrona :D

Aktualnie studiuję na Akademii Muzycznej w Gdańsku gdzie przez dwa lata uczyłam się j. szwedzkiego pod okiem wspaniałej p. Krystyny Prokopskiej. Gdy pojawiła się możlwiość wyjazdu na Erasmusa, nie zastanawiałam się zbyt długo! I oczywiście wybrałam Szwecję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz