czwartek, 15 sierpnia 2013

ICO - dzień powitalny

Dużniepokój towarzyszył mi dzisiaj przed przyjazdem do akademika. Leniwe przedpołudnie, spacer z Błażejem, obiad i wyjazd. Z jednej strony ekscytacja, z drugiej myśli - co to będzie?! ;)


Po przyjeździe zarejestrowałam się, odebrałam klucze do pokoju i podziwiałam gifty :D

piękna torba, a w niej niespodzianki
partytury :) 


Później przyjechała Ola - moja współlokatorka, a wieczorem udaliśmy się wszyscy na kolację powitalną do hotelu Radisson (ulala!). Moi koledzy i koleżanki z sekcji kontrabasowej są przemiłymi rozmówcami, więc na pałaszowaniu pysznych dań i poznawaniu się minął nam szybko czas. Towarzyszyła nam też nasza tutorka Elizabeth Bradley pochodząca z Wielkiej Brytanii kontrabasistka. 

Oto nasz stolik z obu stron :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz