wtorek, 13 sierpnia 2013

Przygotowania do wyjazdu

15 sierpnia przeprowadzam się na czas rezydencji ICO do akademika Akademii Muzycznej. Mimo iż mieszkam tylko 20 km od Gdańska, będzie to wygodniejsze niż codzienne dojazdy, nie mówiąc już o kosztach (och Drogi PKSie!). Poza tym chcę poznawać ludzi! W razie czego będę mogła podjechać do domu, jeśli czegoś zapomnę.

Po powrocie z ICO mam 2 dni na przepakowanie i lecę do Goteborga. Muszę więc już przed czwartkiem mieć wszystko przygotowane.

Umowę erasmusową z AM podpisuję na dniach. Konto w euro (BZ WBK) założone. Ustalenia dotyczące sposobu zaliczania przedmiotów - zrobione. Jeśli chodzi o formalności, to pani dziekan Rosińska i koordynatorka biura Erasmusa pani Dominika Janik są wspaniałe i pomocne, zresztą jak cały dziekanat II wydziału! :) Musiałam zrobić też ekspertyzę instrumentu, by móc go wywieźć za granicę (tak, lecę z kontrabasem!).

W zeszłym tygodniu obleciałam jeszcze placówki zdrowia, łacznie z denstystką. Wszystko ze mną ok, więc mam nadzieję, że nie będę potrzebowała opieki medycznej w Szwecji. Niestety karta EKUZ nie daje dużej ochrony. Nie zdecydowałam się na wykupienie dodatowego ubezpieczenia, więc nie mam wyjścia - będę zdrowa i nic mi się nagłego nie wydarzy! :)

Od trzech miesięcy tworzę listę rzeczy do zabrania. Ograniczenia? Duża (teraz wydaje się mniejsza...) walizka i spora torba podróżna. A potrzeb co niemiara ;)

Oto szwedzka instrukacja pakowania walizki hehe:
Na razie czeka mnie wielkie pranie i prasowanie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz