niedziela, 22 września 2013

Koncerty

W piątek odbył się koncert akademickiej orkiestry, której próby opisywałam wcześniej. Wyszło świetnie! Ja jestem ze swojego wykonania zadowolona :) Widownia była zapełniona praktycznie w całości. Dodam tylko, że studenci mają wstęp wolny, pozostali muszą płacić za bilet.
przed koncertem :)
Wczoraj z kolei byłam na koncercie w filharmonii. Program był następujący: BEETHOVEN - Uwertura do Prometeusza, BEETHOVEN - Koncert potrójny, MUSORGSKI - Obrazki z wystawy. Wykonawcy: LEONIDAS KAVAKOS dyrygent i skrzypceENRICO PACE fortepianCLAES GUNNARSSON wiolonczela. Pan Kavakos dyrygował bardzo ciekawie, momentami zabawnie, widać że fajny, pozytywny z niego człowiek! Oczywiście obrazki by najlepsze :D

Tym razem było dużo ludzi z akademii, więc sobie pogadałam w przerwie :) Byli również moi sąsiedzi z Estonii (zaraz idę z nimi na grzyby!). Umówiliśmy się też na wspólne wyjście na koncert poniedziałkowy znakomitego basisty jazzowego Richarda Bona. Co prawda bilety trochę droższe, ale z pewnością warto iść.
kasy filharmonii - kocham te bilety za 20 kr! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz