poniedziałek, 9 września 2013

Poniedziałek - sprawunki

Dzisiejszy dzień obfitował w załatwianie wszystkich spraw organizacyjnych dotyczących moich studiów. Nieoceniona była tu Vaitiare, która specjalnie wstała rano, by zaprowadzić mnie w kilka miejsc. 
Thanks Viti :* 
Odwiedziłyśmy biuro studenckie, gdzie zrobili mi zdjęcia i wyrobili GU card, czyli coś co jest jednocześnie legitymacją, kluczem, karta biblioteczną itd.
duma mnie rozpiera :D

Potem kupiłam od razu 3miesięczny bilet na komunikację miejską. Kosztował trochę ponad 500 zł :/
Mam już tyle kart, że nie ogarniam ;O
Później pojechałam na wydział medyczny podpisać kontrakt na mieszkanie (trochę się pogubiłam, weszłam nawet do środka i oczu nie mogłam oderwać od ilości wypasu tam... co za uczelnia...). 
budynki na skałach - czad!
Tramwajem dojechałam do Akademii Muzycznej. Tam poszłam do biura po info odnoście mojego planu itd. Trochę połaziłam po pokojach, wszyscy są tacy mili! Aż nie mogę w to uwierzyć! Wszyscy mnie gorąco witają, pytają o ICO, o mój lot itd. Zaprowadzają w konkretne miejsca. Szok! Już prawie wiem jakie będę mieć przedmioty (same muzyczne :D) i okazało się, że mam dzisiaj próbę sekcyjną smyczków w ramach nowego projektu orkiestrowego :D Wzięłam nuty ze specjalnego miejsca, klucze do drzwi w akademii i poleciałam do domu ćwiczyć ;)

Gramy: Smetana - The Bartered Bride, overture, Elgar - Cello Concerto, Schumann - Symphony No1. Koncert 20 września :D Próba była dosyć szybka, poczytaliśmy Elgara. Było ze mną dwóch kontrabasistów :)
Joel i Eric - czy można być bardziej szwedzkim? ;) Bardzo mili!
jedna z sal kontrabasowych, taka kanciapa ;)

mój grubas w środku <3
a tak tu się zaklepuje sale ;P (wszystko prawie zajęte...)
Wieczorem poszłam spacerkiem na Centralstationen, ach jakie to miasto piękne!!!

6 komentarzy:

  1. Łał jaka organizacja-karty, lista do sal, nawet w kanciapie mają wszystko uporządkowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, wszystko pod studentów i bardzo przemyślane. Ułatwiające życie :)

      Usuń
  2. The Bartered Bride? Ooo, no to powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czy można być bardziej szwedzkim? ;)" --> spadłam ze stołu xD

    OdpowiedzUsuń