poniedziałek, 30 września 2013

Urodziny Viti

W czwartek Viti skończyła 21 lat. Śmiejemy się, że to tylko 20 lat i 12 miesięcy ;) W sobotę zaprosiłyśmy znajomych i zrobiłyśmy małą urodzinowa imprezkę. Było bardzo fajnie, dużo jedzenia międzynarodowego (to lubię!), śpiewaliśmy "100 lat" w różnych językach oraz podrzucaliśmy Viti siedzącą na krześle do góry (zwyczaj estoński!).

Tak się świetnie złożyło, że tego dnia przyjechał mnie odwiedzić mój chłopak Błażej! :))) Jestem taka szczęśliwa, że tu jest! Przywiózł dużo polskich smakołyków - ledwo pomieściłam w szafkach! Dziękuję też mamie i Angelice (mojej wspaniałej siostrzyczce) za dodatkowe zakupy dla mnie, oraz babci Błażeja za murzynka z bakaliami <3 <3 <3
Błażej tuż po przyjeździe :)
fika!
prezenty od Teresy i Reginy :)
mężczyźni :D

własnoręcznie wykonany przez Viti tort* :D


i do góry!!!

ekipa urodzinowa :D
* pyszny i łatwy tort dla nieumiejących piec: kupić gotowy biszkopt, poprzekładać go dżemem i ozdobić śmietaną w sprayu ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz