wtorek, 24 września 2013

Śpiew z Haiti i jazz Bona

Poniedziałek obfitował w kolejne ciekawe doświadczenia muzyczne. Byłam na pierwszych zajęciach z chóru, który śpiewa muzykę świata. Na zajęciach pojawił się muzyk, kompozytor, śpiewak i wykładowca z Haiti - Sanba Zao. Uczyliśmy się kilku pieśni, a nawet tańczyliśmy! Świetna sprawa. W grudniu odbędzie się nasz koncert :D


tekst jednej z pieśni

piosenka dla mamy :) pozdrawiam Cię mamusiu :*
Wczoraj miałam też szkolenie biblioteczne, czas zajrzeć do tej skarbnicy wiedzy :D

Wieczorem poszłam z ludźmi z HSM na koncert jazzowy Richarda Bony - kameruńskiego basisty i wokalisty, który osiadł w Nowym Jorku. Świetnkoncert! Bardzo relaksujący. Oczywiście sala pełna, widziałam może z 10 pustych miejsc. A bilety po 380 kr normalne i 100 kr studenckie. Ludzi tu stać na takie atrakcje. Mają czas, nawet w poniedziałek. To robi na mnie duże wrażenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz